Garnier - Perfect Blur 5sec Review


Ahojte

Dnes by som vám chcela predstaviť jednu perfektnú vecičku, ktorá by nemala chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke!!! Určite to patrí do MUST HAVE, pretože tento krémik je naozaj skvelý!!! Vôbec som netušila čo na mňa L´Oréal chystá (sponzor produktu) a tak bolo prekvapenie oveľa väčšie, keď som rozbalila túto nádhernú ružovú krabicu s krémom, brožúrkou a zrkadlom! Novinku, ktorú vám chcem dnes predstaviť, sa už nejaký ten deň predáva aj v našich drogériách (dokonca v mnohých je práve v zľave!) a volá sa Perfect Blur 5 sec - Perfektné krytie, resp. maskovanie za 5sec. Dokonca niektoré ho nazývajú aj domácim photoshopom :)) Tak sa poďme teda pozrieť na tento zázrak :)


Ide o bezfarebný krém, ktorý vďaka unikátnej a ľahkej konzistencii vyrovná vrásky a póry (áno!), zjednotí a zmatní pleť (áno, ale nie na celý deň). Je taký ľahučký, že normálne som mala pochybnosti, či si ho vôbec natieram :) Za toto krásne vyhladenie vďačia hlavne silikóny, ktoré sa v kréme nachádzajú. Dá sa používať samostatne alebo aj ako podkladová báza pod make up. Potom je samotné nanášanie make up-u oveľa jednoduchšie. Ja ho zatiaľ používam s make up-om, ale na leto si myslím, že bude perfektný aj samostantne. Hlavne čo sa týka toho zmatňujúceho efektu. Pleť je nádherné vyhladená a jemná, skvele zakryje mimické vrásky pod očami alebo na čele. 


Vo viacerých obchodoch je teraz v akcii (Tesco, drogeria Teta,...), inak sa jeho cena pohybuje okolo 10€. Objem krému je 30 ml, čo je možno pre niekoho málo za takú cenu, no krém je naozaj veľmi hustý, takže stačí naniesť naozaj malé množstvo, ale pozor! Neviem, či ja som taká grambľavá, ale niekedy mi pri vytlačení vystriekne úplne mimo :D Možno by som prijala nejaký širší dávkovač, aby to nelietalo na všetky strany :D Inak som s týmto "domácim photoshopom" v skutku spokojná :) Veď môžete samé posúdiť podľa foto pred a po, kde je ten rozdiel naozaj vidieť :) A keďže je to moja prvá báza pod make up, nemôžem ho zase nejako odborne porovnávať s ostatnými značkami...


Čo na neho hovoríte? 
Máte ho už kúpený? 
Ste s ním spokojné?
 Teším sa na vaše reakcie! 
Krásny zvyšok dňa!

Komentáre

  1. škoda že si nepridala fotky na pleti...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím si, že na tej ruke je to dostatočne vidieť :)

      Odstrániť
  2. uuu, přesně něco takového jsem hledala:)) jelikož mám šílenou pleť, nejde s ní udělat nic:D když si ji pravidelně čistím, tak ji mám pak strašně suchou a dělají se mi šupinky a když nečistím, tak se mi objeví akné a pořádné černé tečky .. už jsem zkusila opravdu všechno a zatím mi nic nesedělo tak, abych měla hydratovanou čistou pleť, fňuk :( tak dám na tvůj tip a vyzkouším tenhle zázrak:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evička, práve si do bodky opísala moju pleť! Ale úplne :) som rada, že nie som jediná :)
      Možno naozaj stojí za skúšku tento zázrak :) Pekná recenzia, Mia :)
      BeautyMissfits

      Odstrániť
    2. super kočky!potom dajte vedieť ako dopadlo vaše testovanie :))

      Odstrániť
  3. páči sa mi to! :)) keď miniem svoju terajšiu podkladovu bazu, už viem po čom siahnem...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež ho mám doma, a súhlasím, je skvelý!!!! ale tiež sa mi pri vytláčaní rozprcne do všetkých strán..je tam ako keby veľa vzduchu...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja sa trosku bojim, ze kedze ma obsah silikonu, ci neupchava pory.to je problem aj podkladovych baz.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzerá to super :)) a keď si to aplikuješ pod make-up, dávaš si ešte pod to aj krém? pretože ja mám brutálne suchú pleť a obávam sa že keď si pod to nedám kŕem tak budem strašne šupinková :/
    CHOCOLATE KISS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj..dávam si od Garnier energizujúci gél Wake me up Moisture Match :)

      Odstrániť
  7. Vypadá dost dobře :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzerá zaujimavo :) len by som sa bála či by to neboli zbytočne vyhodené peniaze :/
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zatím ho doma nemám,ale ráda bych si ho pořídila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzerá to zaujímavo! :)
    inak veľmi sa mi páči spôsob, akým píšeš recenzie. je prehladný a podrobný zároveň :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zajímala by mě recenze z dlouhodobějšího hlediska. Teď může být super, ale díky tomu složení nebude pleti asi uplně prospěšný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám ho týždeň a zatial pohodka :-) a čo som čítala aj ostatné recenzie, tak s ním boli blogerky tiež po dlhšej dobe spokojné :-) ale tak..každá máme iný typ pleti, takže ti nemôžem na 100% zaručiť, že bude vyhovovať aj tebe..a Garnier má super krémy..takže si myslím, že ani teraz to nebude inak :-)

      Odstrániť
  12. Týjo, vypadá to moc pěkně, Garnier je prostě krása ♥
    Zbožňuji tu značku hlavně z hlediska pleťové pečující kosmetiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zítra si pro něj běžím!!! Jupíííí :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Stále uvažujem, či kúpiť alebo nie. Ja na bázy príliš nie som, takže uvidíme.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krabička je super a to je všetko, čo ma na tom nadchlo.
    silikón na prvom mieste je priam odpudzujúci

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vyzerá to super, zajtra idem po ňom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Do tohto krému by išla skôr moja mamina, tak skúsim doporučiť. Ja zatiaľ naozaj nepotrebujem takýto krém, ale vyzerá zaujímavo.

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vypadá moc pěkně!:-)A máš moc pěkné fotky!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Toto som už skúšala v drogérke, spolu s vyhladzujúcimi zázrakmi od L'oréalu a ono to fakt všetko robí super efekt super hladkej pleti. Dokonca to aj pekne zmatní. Lenže tie silikóny... Kvôli nim by som to nepoužívala dlhodobo. Prestala som kvôli nim používať aj podkladové bázy pod mejkap :( No ale kto chce napohľad hladučkú pleť, choďte do nich! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky