„Kto chce pochopiť hudbu, nepotrebuje ani tak sluch, ako srdce.“ 💗

Ahojte! 
Dnes tu mám pre vás pár fotiek z akcií, na ktorých sme boli za posledné obdobie. Povedala som si, že teraz spravím skôr taký lifestylový článok a nie beauty, nech je trošku zmena 😊Kto sledujete môj blog dlhšie, viete, že milujem hudbu a to najmä trance/vocal trance😻💗 No nepohrdnem ani nejakej dobrej houske alebo ako nedávno - 90tim rokom 😄 Posledná akcia, na ktorej sme boli, bola práve tento víkend v Bratislave, a to na Ear Gasmicu v Babylone. Headlinerom boli moji obľúbenci Cosmic Gate 😻 Tak si viete predstaviť akú radosť mi spravilo, keď k nám do obchodu prišli iba 2ks tričiek Cosmic Girl 😀Hovorím si, to je osud..to tričko musím mať na tento event! A predstavte si, malo úspech 🙌dokonca samotní Cosmíci si ma zavolali dovnútra, aby som sa s nimi odfotila a hodili foto na svoj Insta 😻😻strašne ma to potešilo, pretože už pár rokov som ich fanúšičkou 😊Akcia bola super, nemám jej čo vytknúť, super som sa vyskákala, videla veľa známych a mám veľa skvelých fotiek a aj v aftermovie vám párkrát zamávam 😹😹 Hudobne som si prišla na svoje a tiež sa mi páčil náš slovenský DJ Ekg, ktorý mixoval ako o dušu a DJ Unbeat, ktorý zahral moju srdcovku The One od Simona Pattersona 🎶🎵💓


Foto s Cosmic Gate 😻💗🎵

Na Paul van Dyka v Brne som sa tešila už od decembra. Akcia bola v marci, takže je to skoro presne mesiac PO. Tak ako som sa dlho tešila na túto akciu, tak som bola potom aj sklamaná 😿  Moc som sa tu hudobne nevyjašila, jedine PvD stál za to. A skoro sme tam aj ohluchli, zvuk bol naozaj veľmi zlý 😡 Takže akcia nič moc no...ale tak zaspomínala som si na dovolenku na Ibize, kde hral PvD tiež také isté krásne intro ako tu, preto sme si dali aj symbolicky tričká Ibiza 💗


Deň po PvD (alebo teda ešte v ten deň) nasledovala tiež v Bobycentre akcia s názvom 90´s Time Travel. Ako už zo samotného názvu vyplýva, hrali sa iba hity z 90tich rokov, na ktorých sme vyrastali. Takže to bola obrovská sranda počúvať takto naživo od, vtedy, obľúbených DJs 😸Túto akciu sme si naopak od PvD veľmi užili, pretože tu boli hlavne naše ročníky, žiadne deti, ktoré mali za potrebu robiť všade bordel a nevhodne sa chovať. Ale to tu nechcem rozoberať. Hudobne sme sa maximálne vyjašili, zasmiali, zaspomínali, zaspievali si..a DJs boli tak strašne zlatí..každý jeden sa po odohraní setu išiel fotiť s fanúšikmi a niektorí mali dokonca aj podpiskarty - to sa už v dnešnej dobe fakt nevidí! 💓Bolo to fakt zlaté. Tak veľmi sa nám páčil tento typ eventu, že určite pôjdeme aj na jeho pokračovanie ✌

Foto vľavo - Brooklyn Bounce a vpravo Dune 💗

No a na záver čerešnička na torte 😹 V Bratislave sa konala akcia s názvom We love the 90´, kde koncertovali aj Vengaboys. Nedalo mi to a musela som zobrať so sebou svoju starú kazetu od nich, ktorú som dostala ešte na základke k prvému walkmanu  😹😹Keď zbadali, čo im dávať podpisovať hneď si chceli spraviť s ňou foto 😹💗 Takže som si splnila ešte taký detský sen - teda priateľ mi ho splnil 💗💗💗


No a to sú moje hudobné zážitky za posledný mesiac. Dúfam, že sa vám takýto typ článku páčil. Ak áno kľudne mi to napíšte do komentárov, aby som vedela, či mám aj nabudúce takéto niečo napísať. Aký bol váš posledný koncert/event? Aký typ hudby počúvate? Majte sa tu zatiaľ krásne  💗

Komentáre

  1. Miuš, zapáčila sa mi Tvoja otázka - akú hudbu počúvam? Veruže, skús hádať <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V minulosti to bol hlavne metal, teraz už pomenej, viac rock ale aj indie a elektro sa nájde :) posledný taký fakt super koncert moje milované Modré Hory a pár dni pred tým Fallgrapp. Ale úplná topka bol v októbri Nick Cave :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! :)

Obľúbené príspevky